مصاحبه آرشیو خبر ها
در يووه تساوي، شكست محسوب مي‌ شود

در يووه تساوي، شكست محسوب مي‌ شود

هافبك دفاعي سابق يوونتوس در گفتگو با سايت فوتبال ايتاليا با اشاره به اختلاف شش امتيازي ايجاد شده بين يوونتوس و ناپولي در پايان هفته سي و يكم رقابت‌هاي سري آ گفت.

 

نبايد فراموش كرد كه براي گرفتن نتيجه مورد نظر نبايد همه چيز را از الان مختومه دانست؛ چراكه ليگ هنوز تمام نشده است.

 

ملي‌پوش سابق تيم ملي ايتاليا در ادامه افزود:

 

اينكه بازي شما در ليگ، قبل يا بعد از اصلي‌ترين رقيبتان باشد، چندان اهميت ندارد، آنچه حائز اهميت است حفظ كيفيت و نمايشِ مطلوب در تمامي طول فصل است.

 

ستاره سال‌هاي نه جندان دور يووه كه سابقه سيزده سال حضور در اين باشگاه را در كارنامه بازي خود دارد با يادآوري احتمال بروز هر اتفاقي در مسير باقيمانده راه تصريح كرد:

 

يووه به خوبي مي‌داند كه هنوز همه چيز تمام نشده است. كافيست به موقعيت‌هاي از دست داده هيگواين در بازي اين تيم مقابل اودينزه نگاه كنيم تا متوجه شويم بايد تا انتهاي مسير هوشيار باشيم.

 

تاكيناردي 40 ساله با تمجيد از فرم ايده‌آل يووه در اين فصل متذكر شد:

 

يووه تبديل به تيمي كامل شده است. تيمي كه نظيرش را كمتر مي‌توانيم در فوتبال ايتاليا پيدا كنيم. تيمي كامل با سطحي بسيار بالا. در يووه تساوي، شكست محسوب مي‌شود.

 

تاكيناردي همچنين با اشاره به درگذشت چزاره مالديني بازيكن و مربي اسطوره‌اي فوتبال ايتاليا گفت:

 

دوره‌اي كه در سال 1996 و همراه با تيم ملي زير 21 سال ايتاليا با او كار مي‌كردم بازيكنان زبده و تيمي فراموش نشدني با بازيكناني مثل كاناوارو، نستا و توتي داشتيم. مالديني هميشه همانند يك مربي و يك پدر تيم‌هاي تحت مربيگري‌اش را هدايت مي‌كرد. او انساني بسيار مهربان، آرام و بلندپرواز بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: